New content is available!
Click on "Refresh" to update the page.

HP Victus Gaming Laptop 15-fb2010nb, AMD Ryzen™ 7, 39,6 cm (15.6 inch), 1920 x 1080, 1 TB, Windows 11 Home, Blauw SSD GeForce RTX 4060 Wi-Fi 6

In stock

Delivery within 1-2 days


Local Stock: 0
Central Stock: 100+

€979.00

More Information

SKU B4MF3EA#UUG
EAN 0198828919373
Brand HP
CPU AMD Ryzen 7
CPU Core Count 8
GPU Family NVIDIA
GPU Chipset NVIDIA GeForce RTX 4060
VRAM 8GB
Storage 1TB
Storage type SSD
Screen size 15.6 Inch
Resolution 1920 x 1080
Refresh rate 144 Hz
LCD Type IPS
Touch Screen
Keyboard Layout AZERTY BE
Connectivity 3.5mm, Bluetooth, Ethernet, HDMI, USB 3.0 Type A, Wi-Fi
Operating System Windows 11 Home
Color Blue
Builtin Speakers
Builtin Microphone
Wifi Version Wi-Fi 6
  • AMD Ryzen™ 7 8845HS (tot 5,1 GHz boostkloksnelheid, 16 MB L3-cache, 8 cores, 16 threads)
  • Windows 11 Home
  • 39,6 cm (15,6 inch) FHD-scherm
  • NVIDIA® GeForce RTX™ 4060 laptop GPU(8 GB GDDR6 gereserveerd)
  • 1 TB SSD storage


HP Victus Gaming Laptop 15-fb2010nb.

Producttype: Laptop, Vormfactor: Clamshell.

Processorfamilie: AMD Ryzen™ 7, Processormodel: 8845HS.

Beeldschermdiagonaal: 39,6 cm (15.6"), HD type: Full HD, Resolutie: 1920 x 1080 Pixels.

Totale opslagcapaciteit: 1 TB, Opslagmedia: SSD.

Discreet grafische adapter model: NVIDIA GeForce RTX 4060.

Inclusief besturingssysteem: Windows 11 Home.

Kleur van het product: Blauw.

Gewicht: 2,29 kg




Hoogwaardige processorcomponenten

Game op je best met een krachtige AMD-processor[1], een moderne videokaart en meer dan voldoende geheugen.



Stijlvol en geraffineerd ontwerp

Dankzij de kleinere footprint en tot drie kleurenopties[2] komt dit prachtige apparaat overal tot zijn recht.



Elke functie die je nodig kunt hebben

Deze laptop heeft het allemaal - van een vernieuwd koelsysteem tot een HD-camera.



Duurzaamheid in actie

EPEAT® Gold[3] en ENERGY STAR-gecertificeerd®.



Een frisse blik

Met een vernieuwd Startmenu, makkelijke manieren om te connecten, en toegang tot je favoriete games, nieuws en content, is Windows 11 dé plek om lekker te werken en te creëren. [4]



Micro Edge display

Dit revolutionaire scherm met een ultradunne, nauwelijks zichtbare rand heeft een schitterend, efficiënt ontwerp waarbij het grotere scherm in een kleinere omlijsting is geplaatst.



Ontspiegeld scherm

Met het 100% sRGB-kleurbereik geeft dit HP display moeiteloos en perfect alle kleuren weer. Ideaal voor foto's, video's en al je creatieve projecten.



62,5% sRGB

Geniet van een 62,5% sRGB-scherm voor heldere kleuren.



16:9-beeldverhouding

Dankzij de 16:9-beeldverhouding zie je je hele game.



OMEN Gaming Hub

Met de OMEN Gaming Hub kun je de systeemprestaties verbeteren en alles uit je games halen. Met de OMEN Gaming Hub wordt gamen nóg leuker dankzij softwareverbeteringen, eenvoudig in te stellen hardware en live-services.



Dit verandert alles

Welkom in het tijdperk van hogere prestaties. De AMD Ryzen 8000-serie zorgt voor een hoge snelheid voor gamers en creators met de kracht die je nodig hebt voor elke game of workflow. Een geavanceerde processor voor iedereen die de prestaties van AMD uitbreidt voor je pc. [5]



Sneller dan snel

NVIDIA® GeForce RTX™ 40 series GPU's zijn sneller dan snel. Aangedreven door de NVIDIA Ada Lovelace-architectuur met mooiere prestaties en door AI aangedreven graphics. Ervaar levensechte virtuele werelden met raytracing en gaming in ultrahoge fps. [6]



Ontspiegeld 144Hz FHD-display

Verminder hinderlijke vertragingen en ghosting met een display dat een refresh rate van 144 Hz en een Full HD-resolutie van 1080p combineert om soepel en scherp te kunnen gamen. [8]



144 Hz-scherm

Verminder hinderlijke lag en ghosting met een 144 Hz-scherm. [9]



Knippervrij

Dankzij het gebruik van DC Dimming-technologie die de helderheid bijstelt door de gelijkstroom aan te passen in plaats van de backlight te cyclen, kunnen we schermflikkering voorkomen zodat je prettiger naar het scherm kunt kijken. [10]



Duurzaam ontwerp

Omdat alle beetjes helpen, zijn er in het ontwerp van dit product duurzame materialen verwerkt zoals gerecycled ocean-bound plastic en uit consumentenproducten gerecycled plastic. [11]



EPEAT® Gold-geregistreerd

EPEAT® Gold-geregistreerde producten zijn de best beoordeelde producten die aan alle EPEAT-criteria voldoen. EPEAT is 's werelds voornaamste ecolabel voor elektronica. [13]



ENERGY STAR®-gecertificeerd

Bespaar geld en energie met ENERGY STAR®, gecertificeerd door het EPA, zodat je minder energie verbruikt en geld bespaart waar dat het meeste telt. [14]



HP Fast Charge

Als de batterij van je laptop bijna leeg is, wil je niet uren wachten tot die weer opgeladen is. Zet het apparaat uit en laad het in ongeveer 30 minuten op van 0 tot 50%. [15]



Moeiteloos verbonden

Geniet van een ultrasnelle gigabit datasnelheid met een Wi-Fi 6 (2x2) en Bluetooth® 5.3-combinatie [16]



De keycaps van het toetsenbord bevatten gerecycled plastic uit consumentenproducten

We geven onze toetsenborden een duurzamer tintje met toetsen die zijn gemaakt van gerecycled plastic uit consumentenproducten. [12]



AMD FreeSync™ Premium-technologie

Voor een gamer zijn vloeiende beelden en optimale prestaties onontbeerlijk. Game zorgeloos dankzij de hoge refresh rate, lage latentie en Low Framerate Compensation. Maak nu kennis met de AMD FreeSync™ Premium-gecertificeerde monitors. [7]





Desktopkracht in één draagbaar pakket.
De HP Victus-laptop is gemaakt om op topniveau te gamen op je pc. Deze strakke laptop beschikt over een krachtige AMD-processor[1] en geavanceerde videokaart. Het ontwerp van deze laptop is net zo indrukwekkend als de hardware, met voldoende kleurenopties[2], een vernieuwd koelsysteem en een HD-camera met tijdelijke ruisonderdrukking.

2 jaar garantie (2-2-0) omvat 2 jaar garantie op onderdelen en arbeid. Geen reparatie op locatie. Voorwaarden verschillen per land. Bepaalde beperkingen en uitsluitingen zijn van toepassing. Supportservice inbegrepen: HP 2 jaar hardwaresupport voor Compaq en Pavilion notebook met respons ter plaatse binnen 3 dagen. De algemene voorwaarden zijn te vinden op https://h20195.www2.hp.com/v2/GetPDF.aspx/4AA5-6385NLE & https://www8.hp.com/h20195/v2/getpdf.aspx/4AA5-7123NLBE.pdf


<sup>[1]</sup> Multi-core is ontwikkeld om de prestaties van bepaalde softwareproducten te verbeteren. Niet alle klanten of softwaretoepassingen zijn gebaat bij het gebruik van deze technologie. De prestaties en klokfrequentie zijn mede afhankelijk van de applicatieworkload en de hardware- en softwareconfiguraties. De nummering van AMD zegt niets over de kloksnelheid.<br><sup>[2]</sup> Kleuren kunnen per regio verschillen. Controleer ter plaatse voor beschikbaarheid in het land of de regio.<br><sup>[3]</sup> Gebaseerd op US EPEAT®-registratie volgens IEEE 1680.1-2018 EPEAT®. EPEAT®-status varieert per land. Kijk voor meer informatie op www.epeat.net.<br><sup>[4]</sup> Niet alle functies zijn beschikbaar in alle edities of versies van Windows. Voor sommige systemen zijn mogelijk bijgewerkte en/of afzonderlijk aangeschafte hardware, drivers, software of BIOS-updates vereist om optimaal gebruik te kunnen maken van de functionaliteit van Windows. Windows wordt automatisch bijgewerkt en ingeschakeld. Een snelle internetverbinding en een Microsoft-account zijn vereist. Uw internetprovider kan kosten in rekening brengen en na verloop van tijd kunnen extra eisen van kracht worden voor updates. Kijk op http://www.windows.com.<br><sup>[5]</sup> De AMD Ryzen 8000-serie levert gamers en creators de snelheid die ze nodig hebben.<br><sup>[6]</sup> ©2024 NVIDIA Corporation. NVIDIA, het NVIDIA-logo, GeForce en GeForce RTX zijn geregistreerde handelsmerken en/of handelsmerken van NVIDIA Corporation in de Verenigde Staten en andere landen. Alle overige handelsmerken en auteursrechten zijn het eigendom van de desbetreffende eigenaren.<br><sup>[7]</sup> Vereist een monitor en AMD Radeon-videokaart, beide met ondersteuning voor FreeSync Premium. AMD FreeSync Premium vereist verplicht een lage frameratecompensatie en een refresh rate van ten minste 120 Hz met minimaal FHD. Kijk voor meer informatie op www.amd.com/freesync. Controleer vóór aankoop met de fabrikant of je systeem compatibel is. GD-161.<br><sup>[8]</sup> Alle specificaties vertegenwoordigen de gemiddelde specificaties van HP's onderdelenfabrikanten; de werkelijke prestaties kunnen hoger of lager zijn.<br><sup>[9]</sup> Alle specificaties vertegenwoordigen de gemiddelde specificaties van HP's onderdelenfabrikanten; de werkelijke prestaties kunnen hoger of lager zijn.<br><sup>[10]</sup> De Flickerfree-technologie voorkomt storende flikkeringen op het scherm door de integratie van led-backlights met DC-dimfunctie.<br><sup>[11]</sup> Het percentage plastic dat in zee dreigde te belanden en gerecycled plastic uit consumentenproducten verschilt per product. Het percentage gerecycled plastic materiaal is gebaseerd op de definitie in IEEE-norm 1680.1-2018.<br><sup>[12]</sup> Het percentage gerecycled plastic uit consumentenproducten in de toetsen verschilt per product.<br><sup>[13]</sup> EPEAT® Gold-geregistreerd waar van toepassing. EPEAT-registratie varieert per land. Zie www.epeat.net voor registratiestatus per land.<br><sup>[14]</sup> ENERGY STAR en het ENERGY STAR-logo zijn geregistreerde handelsmerken van het United States Environmental Protection Agency.<br><sup>[15]</sup> Laadt de batterij binnen 30 minuten op tot 50% als het systeem is uitgeschakeld (met de opdracht 'Afsluiten'). Aanbevolen voor gebruik met de HP adapter die bij de laptop wordt meegeleverd, niet aanbevolen voor een batterijlader met kleinere capaciteit. Zodra de batterij voor 50% is opgeladen, gaat het opladen door op normale snelheid. De oplaadtijd kan ongeveer 10% afwijken, afhankelijk van de tolerantie van het systeem. Beschikbaar op bepaalde HP producten. Kijk op http://store.hp.com voor een compleet overzicht van productkenmerken.<br><sup>[16]</sup> Wireless access point and internet service required and sold separately. Availability of public wireless access points limited. Requires a wireless router, sold separately, that supports 80MHz channels. Wi-Fi 6 (802.11ax) is backwards compatible with prior 802.11 specs. The specifications for Wi-Fi 6 are draft and are not final. If the final specifications differ from the draft specifications, it may affect the ability of the notebook to communicate with other Wi-Fi 6 devices. Only available in countries where 802.11ax is supported.<br>Disclaimers van technische specificaties<br>25 GB gratis opslag in Dropbox gedurende 12 maanden vanaf de registratiedatum. Kijk voor meer informatie en de gebruiksvoorwaarden, inclusief annuleringsvoorwaarden, op de website https://www.dropbox.com/help/space/hp-promotion. Internetservice is vereist, maar niet inbegrepen.<br>Internettoegang is vereist, maar niet inbegrepen. McAfee is vooraf geïnstalleerd op je pc en een account is vereist voor activering. Na de evaluatieperiode moet het abonnement worden verlengd. De VPN-functie is niet beschikbaar in India, China, Syrië en Noord-Korea. McAfee is niet compatibel met Windows 11 in S-modus. Je moet de S-modus permanent uitschakelen. Er zijn geen kosten verbonden aan het uitschakelen van de S-modus, maar je kunt deze niet meer terug inschakelen.<br>De batterijduur op MobileMark 25 varieert en is afhankelijk van diverse factoren, zoals het model, de configuratie, geladen applicaties, kenmerken, gebruik, draadloze functionaliteit en de energiebeheerinstellingen. De maximale capaciteit van de batterij neemt af met de tijd en het gebruik. Kijk op https://bapco.com/products/mobilemark-25/ voor meer informatie.<br>Laadt de accu binnen 30 minuten op tot 50% als het systeem uit is (met de opdracht 'Afsluiten'). Aanbevolen voor gebruik met de HP adapter die bij de laptop wordt meegeleverd. Niet aanbevolen voor een lader met kleinere capaciteit. Zodra de accu voor 50% is opgeladen, gaat het opladen door op normale snelheid. De oplaadtijd kan ongeveer 10% afwijken, afhankelijk van de tolerantie van het systeem. Beschikbaar op bepaalde HP producten. Kijk op http://store.hp.com voor een compleet overzicht van productkenmerken.<br>Multi-core is ontwikkeld om de prestaties van bepaalde softwareproducten te verbeteren. Niet alle klanten of softwaretoepassingen zijn gebaat bij het gebruik van deze technologie. De prestaties en klokfrequentie zijn mede afhankelijk van de applicatieworkload en uw hardware- en softwareconfiguraties. De nummering van AMD zegt niets over de kloksnelheid.<br>De prestaties van Max Boost-klokfrequentie zijn afhankelijk van de hardware, de software en de systeemconfiguratie.<br>Batterijduur getest door HP op basis van continu afspelen van een video in FHD, een resolutie van 1080p (1920x1080), 150 nits helderheid, geluidsniveau van het systeem op 17% als standaardwaarde, geluidsniveau van de speler op 100%, op volledig scherm afgespeeld vanuit de lokale opslag, met aangesloten hoofdtelefoon of (als er geen poort voor audio-aansluiting is) via de speaker en met wifi ingeschakeld maar niet verbonden. De werkelijke batterijduur varieert afhankelijk van de configuratie en de maximale capaciteit neemt af met de tijd en met het gebruik.<br>Wi-Fi 6 ondersteunt gigabitdatasnelheid bij de overdracht van bestanden tussen twee apparaten die op dezelfde router zijn aangesloten. Vereist een draadloze router die apart wordt verkocht en ondersteuning biedt aan 80-MHz en hogere kanalen.<br>Wi-Fi 6E vereist een Wi-Fi 6E-router, afzonderlijk verkrijgbaar, om in de 6 GHz-band te kunnen werken. Openbare draadloze toegangspunten zijn beperkt beschikbaar. Wi-Fi 6E is achterwaarts compatibel met eerdere 802.11-specificaties. En is beschikbaar in landen waar 6 GHz wordt ondersteund.<br>Wi-Fi 6 (802.11ax) wordt niet ondersteund in Wit-Rusland, waar Wi-Fi-instellingen worden geoptimaliseerd voor lokale wettelijke vereisten (802.11ac).<br>Alle specificaties vertegenwoordigen de gemiddelde specificaties van HP's onderdelenfabrikanten; werkelijke prestaties kunnen hoger of lager zijn.<br>Percentage actief plus niet-actief weergavegebied in verhouding tot actief weergavegebied plus rand. Gemeten met klep verticaal op het bureau.<br>De beste resultaten voor HP opladen in slaapstand worden bereikt met een standaardkabel voor een USB-oplaadprotocol of een kabeladapter met een extern apparaat.<br>De werkelijke watturen (Wh) van de accu verschillen per ontwerp. De accucapaciteit neemt gestaag af in verband met de houdbaarheid, de tijd, het gebruik, de omgeving, de temperatuur, de systeemconfiguratie, geladen apps, kenmerken, voedingsbeheerinstellingen en andere factoren.<br>Moet binnen 180 dagen na activering van Windows worden geactiveerd.<br>Het aanbod is wereldwijd beschikbaar (uitgezonderd China, landen die onder embargo staan en andere landen waarvoor in de van toepassing zijnde wet- of regelgeving beperkingen gelden) voor nieuwe en bestaande gebruikers van 18 jaar en ouder. Klik op het Adobe-pictogram in het startmenu om gebruik te maken van de gratis proefperiode van 1 maand voor bepaalde Adobe-software. De software is gekoppeld aan het apparaat en is niet overdraagbaar. Als je je wilt aanmelden voor automatische verlenging van je abonnement, kun je bij je aanmelding je betaalmethode opgeven. Als je een betaalmethode toevoegt, wordt je abonnement automatisch verlengd tegen de geldende prijs op de dag dat de verlenging ingaat, totdat je opzegt. Als je vóór het einde van de gratis proefperiode van 1 maand opzegt, wordt er niets in rekening gebracht. Je kunt je abonnement altijd opzeggen op de pagina van je Adobe-account of door contact op te nemen met de klantenservice. Bekijk de huidige prijzen voor Adobe-producten binnen dit aanbod. Het aanbod is niet beschikbaar voor klanten met licenties voor Onderwijs, OEM of grote volumes. De beschikbaarheid is afhankelijk van de verblijfplaats van de ontvanger. Er kunnen aanvullende voorwaarden van toepassing zijn. NIET GELDIG WAAR DIT VERBODEN OF WETTELIJK BEPERKT IS.<br>Gebaseerd op US EPEAT®-registratie volgens IEEE 1680.1-2018 EPEAT®. EPEAT®-status varieert per land. Kijk voor meer informatie op www.epeat.net.<br>AMD FreeSync™/FreeSync™ Premium/FreeSync™/FreeSync™ Replay Premium Pro is ingeschakeld op FHD-schermen of schermen met een hogere resolutie, met de extra vereisten, zoals een refresh rate van ten minste 120 Hz, compensatie voor lage framerates en HDR ter ondersteuning van AMD FreeSync™ Premium/FreeSync™ Premium Pro/FreeSync™ Replay. Monitors compatibel met AMD Radeon-videokaart en/of AMD A-serie APU waarbij DisplayPort/HDMI Adaptive-Sync vereist is. Voor FreeSync via HDMI is een AMD 15.11 Crimson-driver (of nieuwer) nodig. Adaptieve refresh rates variëren per monitor. Voor AMD FreeSync™/FreeSync™ Premium/FreeSync™/FreeSync™ Replay Premium Pro-technologie zijn een AMD Radeon-videokaart en een door AMD gecertificeerd scherm vereist. Kijk voor meer informatie op www.amd.com/freesync. GD-127 © 2023 Advanced Micro Devices, Inc. Alle rechten voorbehouden. AMD, het AMD Arrow-logo, Radeon, FreeSync en combinaties daarvan zijn handelsmerken van Advanced Micro Devices, Inc.<br>Gewicht en systeemafmetingen variëren afhankelijk van de configuratie en productieverschillen.<br>Het percentage gerecycled oceaanplastic dat elk component bevat varieert per product.<br>De onderdelen van het toetsenbord bevatten gerecycled plastic uit consumentenproducten. Het percentage gerecycled plastic uit consumentenproducten in elk onderdeel varieert per product.<br>Xbox Game Pass wordt apart verkocht. Een creditcard is vereist. Na afloop van de actieperiode wordt het op dat moment geldende lidmaatschapstarief in rekening gebracht, tenzij je opzegt. Er zijn voorwaarden, uitsluitingen en streamingbeperkingen van toepassing. Xbox Cloud Gaming (bèta): bepaalde apparaten en regio's. Na de periode is een actief lidmaatschap vereist om games te spelen en de online multiplayer te gebruiken. Da gamecatalogus verandert in de loop der tijd en verschilt per regio en apparaat. DLC wordt apart verkocht; als een game uit de catalogus wordt verwijderd of je lidmaatschap loopt af, moet je de game apart aanschaffen om je DLC te kunnen gebruiken. Als je al lid bent van Xbox Live Gold en/of Game Pass voor console/pc, worden eventuele dagen die je nog over hebt in je lidmaatschap(pen) met een conversieratio omgezet naar Ultimate. Bij toekomstige inwisselingen van codes wordt ook de conversieratio toegepast. Alle conversies naar Ultimate zijn definitief. Kijk voor meer info en systeemvereisten op www.xbox.com/gamepass. Aanbieding geldig in alle markten met Xbox Game Pass, met uitzondering van Rusland. Digital Direct: je digitale content wordt tijdens de installatie direct op je apparaat gezet; je hebt geen codes nodig.<br>De Flickerfree-technologie voorkomt storende flikkeringen op het scherm door de integratie van led-backlights met DC-dimfunctie of led-emissies. OLED-paneel is functioneel met DC DIMMING boven de 100 nits.<br>Voor de werking van Bluetooth® 5.3 is Microsoft OS-/Chrome OS-ondersteuning vereist. Zolang de ondersteuning van Microsoft OS/Chrome OS niet beschikbaar is, functioneert Bluetooth® 5.3 als Bluetooth® 5.2 of lager.

Delivery

Welcome to the shipping information page.

Here u will find useful information about our shipping conditions

U can buy your products online at Axitech and let them be delivered swiftly ar your home or at work. Delivery times can vary depending on the selected delivery address, availability of the products and the date and time of the order. A tracking number is included in your confirmation email, allowing you to check the status of your shipment at any given time.

Stock

You can find the status of local and central stock on our product pages.

Local stock means stock that is physically present in our store.

Central stock means stock available from our suppliers.

For delivery times, this means that products from local stock can usually be delivered a little earlier.

Prices

Belgium

4,95*
  • 1-2 Days

Netherlands, Luxembourg

9,95
  • 2-3 Days

Germany, France

14,95
  • 3-5 Days

European Union

24,95
  • 3-5 Days

Rest of Europe

34,95
  • 5-10 Days

Guidelines:
- Delivery to postboxes is not possible.
- Shipping services may be delayed during certain periods. Keep this in mind.
- Products that are large and/or heavy will not be delivered outside of Belgium

*Voor producten die te groot en/of zwaar zijn wordt een verzendkost van €130 aangerekend.

Deliveries outside of Europe

Deliveries outside of Europe are not offered by default.
If you're outside of Europe and would like to order a product, contact us.

Retours

For all your purchases (excluding software), a 14-day cooling-off period applies; you can return your product in the original packaging to our store or send it back during this period.
Be sure to mention your order number, describe the nature of the problem with your product, and add photos if relevant.

For more information click here


Click here to contact us.

Write Your Own Review
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account

Order

Click here to see how to place an order.

You can always view your orders on your account page. Here you can also cancel them.
If you ordered without an account, you can best send us an email so that we can cancel it for you.


Once an order is placed, it can no longer be changed. If you want to place another order, first cancel your old order.

 

The quantities you see on a product are the stock from our suppliers.
If local stock is mentioned, it means we have it available in the store.
If a product is marked as out of stock, it means it is currently unavailable from both our suppliers and in our store.

Payments

We offer the following payment options:

Cash: Store
Bancontact / Maestro / Mister Cash: Store and webshop
MasterCard / VISA: Store and webshop
iDeal: Webshop
KBC: Webshop
Belfius: Webshop
ING: Webshop
Bank transfer: Webshop
PayPal: No
Ecocheques: Store (Refurbished products)
Installment plan: No

Has your payment via Bancontact failed? First check whether the money has been debited or not. Is this not the case? Then you can immediately place an order again.
Has the money been debited from your bank account but you have not received a confirmation email after an hour? Then send us an email and include your transaction number. This is always stated in the debit details. We will assist you as soon as possible.

You have placed an order and want to pay with a credit card, but you receive the message that your credit card has been declined. That is unfortunate. Rest assured, we do not charge money from a declined credit card and you will receive a notification that the order cannot be processed. You can simply place your order again with another payment method such as Bancontact.

More information

Email us!

Did you pay via iDEAL? Then we will transfer the payment back to your account. If you paid with your credit card and returned your entire order, we will refund the amount to your credit card. Did you only return part of your order? Then we will transfer the money to your specified account number. When your account number is not known, we kindly ask you to provide it to us. Have you been to our store and paid there? Then we ask for your account number so we can refund the amount. Refunds are made within 3 to 5 business days.

Have you not received a refund after 3 to 5 business days? The time it takes for your refund to appear back in your account varies from bank to bank. If you have not received a refund after 7 business days, it is best to contact our customer service.

Email us!

Your VAT number is checked with VIES (VAT Information Exchange System), and if it is valid and you qualify for VAT-free purchases, this is done automatically for you.

If this does not work, you can always contact our customer service as a professional customer with a valid VAT number to place your order. 
Be as complete as possible in the description of your order, preferably with URL links from our webshop, so that we can assist you as quickly as possible. An invoice is always created.

Email us!

Delivery & Pickup

You can find a detailed overview of our shipping locations and rates here.

You can track the status of your order on your account page.

Click on 'My orders', then select the correct order.

Then click on 'Order Shipments', next to 'Invoices'

Now you have an overview of all shipments of the order.

Each shipment has its own tracking link, you can find this just under the shipment number.

Of course, you can pick up your order at our store in Mechelen! Indicate this during your order, and we will notify you when your product is ready for pickup.

That's annoying, but don't worry. First, check the following points:

- Check the 'Track & Trace code', it may provide more insight into the delay of your package.
- Check the delivery address, was it entered correctly during the order?

- Check your mailbox, it may contain a message that you were not at home during the delivery. It is possible that the mailman or courier will offer your package again or has delivered it to the neighbors.
- If none of these provide clarity, please contact us.

Email us!

Warranty & Repairs

You can bring in your repair at any time without an appointment at our store!
When you bring your device to us, an inspection and quote are carried out within 2 working days*.

If you cannot come to us, you will have to send your device. This is best done in consultation with us after you send us an email describing the problem. You should assume that you will have to miss your device for 10 workdays*.
NOTE! We only accept repairs by shipment from Belgium. If you send your repair from abroad, your shipment will be refused and immediately returned.

Describe the nature of the problem with your device and add photos if relevant. We will respond to you within 24 hours during our opening hours.

Request a repair!

You can always inquire about the status of your repair by sending an email. We will respond as soon as possible.

 

U can always view the status of the repair using the QR code or the link that u can find on the claim ticket that u received when u brought in your device.

Email us!

We repair Windows, Linux, and Apple computers.

We also replace glass back covers for iPhones!

Klik hier voor meer informatie.

We do not offer replacement devices while your device is being repaired. We do offer rental services, prices and terms are determined according to the needs and specific wishes of the customer. Send a request for more information.

Email us!

We offer the following warranty periods and conditions:

New product: 2 year
Refurbished product: 1 or 2 year   Meer informatie
Repairs: 6 months

We never provide a warranty for software issues. Warranty is only provided for manufacturing defects, not user errors.

Click here to consult our sales terms and conditions.

Click here to consult our repair conditions.

Returns & Exchanges

For all your purchases (excluding software), a 14-day cooling-off period applies; you can return your product in the original packaging to our store or send it back during this period.

For more information, view our sales terms and conditions here.

Email us!

No.

 

Due to the nature of the products we offer, testing is equivalent to putting the device into service.

 

For more information, view our sales terms and conditions here.

Not satisfied with your products? Delivered defective?
We are sorry to hear that; we will ensure this is rectified as soon as possible.
You can immediately return your product in the original packaging to our store or send it back. We will then send you the same product as a replacement as soon as possible.
Be sure to mention your order number, describe the nature of the problem with your product, and add photos if relevant.

You can also request an RMA on your account page under the orders menu.

More information

Email us!

Address & Customer Service

Our store is located at Battelsesteenweg 275, 2800 Mechelen in Belgium. (directly opposite Carrefour)

Contact Form

The store is open on:

Monday to Saturday

from 10:00 to 18:00

Closed on holidays

Refurbished

Refurbished devices are thoroughly checked, cleaned, repaired, and updated. These are then offered for sale at a high discount. This is not only good for your budget but also for the environment, as there is less need for new electronic materials and older materials are reused.

In addition to big discounts, we also offer a 1-year warranty on all refurbished materials purchased from us!

 

Click here for more information.

Our refurbished products all have a rating, indicated with a star rating.

3 Stars: C grade
4 Stars: B grade
5 Stars: A grade

C grade means the device functions perfectly but has very visible cosmetic damage. These are usually offered at a larger discount.

B grade means the device functions perfectly but has a few minor cosmetic flaws. (small scratches, dents in the casing, etc.)

A grade means the device has been used, but it is not (or barely) noticeable. It's just like buying a new one, but cheaper!

 

Click here for more information.

Terms and Conditions

1.1 These general terms and conditions apply to all offers made by Axitech and to all agreements concluded (with Belgian buyers of Axitech products).


1.2 Unless expressly agreed otherwise, the applicability of other general terms and conditions is excluded.

2.1 All statements made by Axitech on the website or in catalogs are considered to be an invitation to make an offer.


2.2 Orders can be placed with a fully completed order card (indicating customer number, your most recent street address, the correct order numbers and numbers of items to be ordered), by fax, by e-mail, via websites.


2.3 By placing an order, the buyer accepts the applicability of the general conditions mentioned on the site and in the catalogs. The most current terms and conditions will be posted on the website.


2.4 Axitech reserves the right to refuse orders under a minimum order amount or to charge a surcharge for such orders. Furthermore, conditions such as prepayment may be attached to the acceptance of orders.


2.5 If, for any reason, acceptance of an order for a particular item proves impossible, Axitech will, in consultation with the buyer, endeavour to supply an item comparable in price and quality. The order will be accepted in modified form after agreement.


2.6 The agreement is established at the time Axitech has accepted the order.

3.1 The prices on Axitech's websites are the current prices. Prices in mailings may differ due to price changes made after the mailings were printed.

 

3.2 The price listed on the website may be incorrect. If the price is disproportionately low, Axitech may cancel the order or still charge the customer the correct price.


3.3 As long as the agreement has not been concluded, Axitech shall be entitled to change the prices and further terms and conditions.


3.4 All prices are inclusive of VAT and cost of packaging, exclusive of cost of transportation, shipping and legal fees unless otherwise stated. Per order, depending on the method of payment, a one-time contribution to the shipping costs mentioned on the websites and in the catalogs will be charged.


3.5 Axitech is also entitled to pass on changes in the rate of turnover tax and any other taxes and/or levies after the agreement has been concluded.

4.1 Axitech will determine the method of transportation and the carrier. If the customer has special transport requirements, the additional costs shall be borne by the customer. All orders will be delivered to the customer's specified pickup point or street address.


4.2 Axitech will deliver the order promptly. In the event of a delay in the delivery of all or part of the order, Axitech will send a notice no later than three weeks after acceptance of the order. Customer then has the right to cancel the order, to the extent delayed, without charge no later than seven days after receipt of the delay notice.


4.3 Axitech reserves the right to deliver the order in parts. There are no additional costs associated with partial deliveries or backorders.


4.4 Despite all the care we take with orders, it may happen that an order is not delivered or is incomplete. The buyer is required to report this within 7 days of receiving the items. In that case, the delivery will be completed or redone at Axitech's expense if necessary.

 

4.5 Axitech is not responsible for delays in deliveries once shipped. Delivery services can be delayed due to several factors: busy periods, strikes, wrong address, traffic, and so on.

5.1 Payment shall be made by bank or giro, credit card or online banking on terms further set forth on the websites and in the catalogs.


5.2 If it is agreed that payment will be made on account, a (fatal) payment term of 30 days after the invoice date will apply.


5.3 In cases that give rise to it, Axitech reserves the right not to accept a method of payment proposed by the buyer. In this case, this will be communicated and the order will be sent after prepayment.


5.4 Settlement with claims against Axitech or suspension shall not be permitted unless such settlement is still agreed upon in writing.


5.5 Prepayment is only possible by bank or giro transfer.


5.6 After exceeding a payment term, the customer shall owe the statutory interest and all judicial and extrajudicial collection costs with a minimum of € 100. Axitech may then suspend fulfilment of its obligations or dissolve the agreement by letter.

6.1 Goods delivered shall remain the property of Axitech until all (payment) obligations have been fulfilled. This applies to all obligations for which the law permits the creation of a reservation of title.


6.2 Axitech shall be irrevocably authorised, without notice of default being required, to take back the articles that have remained the property of Axitech (or have them taken back).

7.1 The right of renunciation does not apply to customers who purchase products for business or professional use.


7.2 The customer, who does not purchase the products for business or professional use, has the right to renounce the purchase, without payment of a fine and without giving any reason, provided that Axitech is informed thereof by letter or by fax within a period of 14 working days from the day following the day of delivery of the product. The goods must be returned in the original packaging, accompanied by a copy of the relevant invoice and stating the reason for return.


7.3 For the exercise of his right of renunciation, the costs of returning the products shall be borne by the customer.


7.4 In the case of delivery of immediately reproducible products protected by copyright law and in the case of distance selling of cosmetics, the customer is obliged to return the product in its intact safety packaging.


7.5 In case of exercise of the renunciation right, Axitech shall be obliged to refund the amounts already paid by the buyer, without any costs. Reimbursement shall be made within thirty days following the day of notification of renunciation.


7.6 The customer cannot exercise the right of renunciation concerning delivery of audio and video recordings and computer software of which the seal has been broken by the customer.

8.1 The buyer has up to 14 days for reflection after delivery of the goods. The buyer must deliver the goods to Axitech within 14 days of reporting a return.

 

8.2 Het retourrecht is niet geldig voor volgende producten:

  • Sealed products (e.g. Ink, Toner, software, laptops, desktops, video games, USB flash drives, hard drives, SSDs, headsets, earbuds, etc) with the seal broken.
  • Personalized items (for example, an engraved product)
  • Products with limited expiration dates
  • Perform a service (e.g., remote assistance, installation, data transfer, etc.)
  • Individual products that are part of a bundle

 


8.3 The right of return is only valid in the following situations:

  • The product is in its original condition and undamaged.
  • The product was not put into use.
  • The product must be returned in its original packaging.
  • If accessories or matching components were supplied with the product, they must also be returned in the original packaging. (for example: adapter, power cable, case, pen, mouse, keyboard, etc)

 

8.4 If one or more of these conditions are not met, a portion of the amount will be withheld or the return request will be denied.

 

8.5 If all conditions are met, Axitech will refund the price paid, including shipping costs of the order, as soon as possible, but no later than 14 days after the return of the items.


8.6 If the items delivered by Axitech have not been returned within the "approval period" of clause 8.1, the customer accepts the items as accepted.

 

8.7 The buyer is responsible for the return of the goods, including shipping costs.

 

8.8 If abuse of the right of return is suspected, future orders will be refused.

 

8.9 For more information on Belgian return laws click here.

9.1 Axitech guarantees the quality of the items it delivers for twenty-four months from the delivery of the product.


9.2 If the delivered products do not correspond to the description in the guarantee certificate, the description in the catalogs or on Axitech's website, the buyer can claim a warranty. This is only valid if he notifies Axitech in writing within a period of two months from the day on which the buyer has identified the defect. For customers purchasing products for business or professional use, the period in which notification must be made is 14 days. Together with the notification, the customer must send a detailed description of the defect as well as a copy of the sales invoice. This provision applies only to customers who do not purchase the products for business or professional use.


9.3 Pursuant to a validly exercised warranty claim, the buyer is entitled to a free repair or free replacement (at Axitech's discretion) of the good, except where this would be impossible or disproportionate.


9.4 This warranty does not apply if:
• the item or device was inadequately protected from shipping damage when returned;
• modifications have been made to the item or device;
• there are defects caused by incorrect or improper use, such as failure to observe the accompanying operating instructions;
• the defect was caused by intent or gross negligence;
• there is an external calamity such as lightning, power failure, natural disasters, etc;
• Axitech has not been given the opportunity (in time) to investigate the complaint and possibly to repair the defect.


9.5 The Customer's legal claim shall be time-barred after the expiration of one year from the date on which the Customer established the lack of conformity, without that period being allowed to expire before the end of the two-year period referred to in 8.1.
For buyers who purchase products for business or professional use, the legal claim shall lapse one month from the notification of the defect to Axitech.


9.6 If a lack of conformity becomes apparent within a period of six months from delivery of the product, the presumption that this lack existed at the time of delivery applies as evidence to the contrary, unless this presumption is incompatible with the nature of the product or with the nature of the nonconformity, by taking into account, among other things, the fact that the product is new. This provision does not apply to customers who purchase the products for business or professional use.


9.7 Taking into account the use that the customer has had since the delivery of the product, the customer has the right to demand an appropriate price reduction or the rescission of the purchase agreement:
• if he cannot claim repair or replacement.
• if Axitech has not made the repair or replacement within a reasonable time or without serious inconvenience to the buyer.
The customer is not entitled to demand the dissolution of the agreement if the lack of conformity is of minor significance. This provision applies only to customers who do not purchase the products for business or professional use.


9.8 If the product was delivered to the first buyer for more than one year and Axitech can no longer repair the product or no longer has the item in question in stock, then Axitech offers the option, at the buyer's option, to supply a replacement item at 50% of the purchase price, or to refund 50% of the purchase price paid.
This provision applies only to customers who purchase the products for business or professional use.


9.9 After the expiry of the warranty period as referred to in 8.1, Axitech shall be obliged to indemnify for the hidden defects of the product sold.

10.1 Personal information is stored in Axitech's customer system to process orders. In addition, Axitech uses the data for internal marketing purposes, such as sending catalogs. Axitech applies the relevant legislation when using personal data.


10.2 When Axitech provides data to third parties to perform tasks within the scope of activities described in 10.1, privacy will be maintained.

11.1 Axitech's liability with respect to the sale and delivery of articles is expressly limited to the warranty regulated under clause 9.


11.2 Axitech is not liable for advice it has provided, printing and typesetting errors in catalogs, technical data provided by suppliers or manufacturers and unforeseeable poor quality of the products.


11.3 For the rest, any liability of Axitech shall be limited to the amount actually paid on the relevant invoice sent.

12.1 No later than at the conclusion of the agreement, Axitech will offer these general terms and conditions to the buyer, either electronically or otherwise. The buyer is responsible for printing or saving the terms and conditions if required.


12.2 Axitech makes the following information available on its website:
• its registered address and company number.
• the main characteristics of the products, including the price
• the method and cost of delivery and payment
• the address where complaints may be filed if different from its registered office address
• the method of taking back and returning the product, including any associated costs
• the period of validity of the offer (if applicable)


12.3 If the buyer wishes to dissolve or destroy the agreement on the grounds that Axitech would not comply with legal information obligations, this right must be exercised within 14 working days after acceptance of the order.

 

12.4 Axitech cannot guarantee 100% accurate information for all products. For questions or comments about product information, the buyer should contact customer service. It is the buyer's responsibility to ensure that the correct product is ordered.

13.1 Disputes will be resolved by mutual agreement whenever possible.


13.2 These general terms and conditions are governed by Belgian law and all disputes will be dealt with by the court based on the location of Axitech's registered office.

14.1. The entrepreneur has a sufficiently publicized complaint procedure and handles the complaint in accordance with this complaint procedure.


14.2. Complaints about the implementation of the agreement must be submitted to the entrepreneur within a reasonable time, fully and clearly described, after the consumer has found the defects.


14.3. Complaints submitted to the entrepreneur shall be answered within a period of 14 days from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the trader will respond within the 14-day period with a notice of receipt and an indication of when the consumer can expect a more detailed response.


14.4. If the complaint cannot be resolved by mutual agreement, a dispute arises that is subject to the dispute resolution procedure.

Cookies

Our website uses cookies. If you use our website, u agree with the cookies as outlined in our privacy policy. U can also edit these cookies. Then you can make a more specific selection.